Πραγματικά δεν μπορώ να δώ καμία μέθοδο καλύτερη από την προσωπική επαφή έτσι ώστε να γίνει κατανοητό το τί ακριβώς ζητά ο πελάτης και να γίνει ακριβής κοστολόγηση της κατασκευής μιας ιστοσελίδας!Αν βγάλουμε την κοστολόγηση από την μέση τότε μια φόρμα σαν αυτή που αναφέρεσαι ίσως να μπορεί να παρακινήσει τούς υποψήφιους πελάτες να έρθουν σε επαφή(αν στηθεί κατάλληλα)... το οποίο κατ' εμέ πρέπει να είναι το ζητουμενο... η επαφή!
Μία παρόμοια μεγάλη μάσα έγινε πρόσφατα και με την επιδότιση για το ηλεκτρονικό εμπόριο. Σίγουρα θα ξέρετε περιπτώσεις φουσκώματος των τιμών για να μοιραστούν τα περισευούμενα. Και η κουτσή μαρία το ξέρει.
Μέχρι πρόσφατα δεν ήθελα να δώσω πίσω διαχείριση στα sites που υποστήριζα αλλά τελευταία έχω αλλάξει γνώμη και πιστεύω ότι εάν χρειαστεί θα την δίνω αλλά μόνο μέχρι επίπεδο manager με μερικές προεκτάσεις.