Elxis CMS Forum
Ελληνικό Forum => Πρόσθετα => Topic started by: yiannisK on July 06, 2009, 14:04:39
-
Συμβαίνει το εξής περίεργο. Πληρώνει ο πελάτης με κάρτα (Eurobank), στις παραγγελίες φαίνεται κανονικά, αυτός παίρνει το Mail του με το invoice, εγώ όμως δεν ειδοποιούμαι ότι έγινε η πώληση για να του στείλω το προϊόν.
Σε όλες τις άλλες μεθόδους πληρωμής έχει το πεδίο με το mail, εδώ δεν υπάρχει κάτι.
Έχω κάνει καμιά μαμακία?
-
Οι ειδοποιήσεις εξαρτώνται από τη μέθοδο πληρωμής. Εσύ λογικά πρέπει να παίρνεις ειδοποίηση από τη eurobank οπότε το eshop δεν σου στέλνει δεύτυερη ειδοποίηση. Δεν λαμβάνεις e-mail από τη eurobank;
-
ΟΚ νόμιζα ότι θα έστελνε και το eshop. Παίζει σε testmode ακόμα, έκανα μία δοκιμαστική αγορά και δεν μου έχει έρθει mail. Ίσως να αργεί, θα περιμένω
Thanks
-
γιάννη, για ενημέρωσε όταν λάβεις / αν λάβεις (σε test mode) email, από την eurobank.
-
Νομίζω ότι είναι καλό να υπάρχει ενημέρωση για την παραγγελία και εάς μήν ολοκληρωθεί η συναλλαγή . Επικοινωνείς με τον πελάτη άμεσα και ίσως δεν χάνεις την πώληση.
-
γιάννη, για ενημέρωσε όταν λάβεις / αν λάβεις (σε test mode) email, από την eurobank.
Τελικά mail σε testmode έρχεται απο Eurobank αλλά αργεί πολλές φορές υπερβολικά
Σύμφωνα με αυτούς, αυτή η καθυστέρηση δεν συμβαίνει σε live mode.... i hope so
-
Εγώ σε live mode δεν έχω αντιμετώπιση ποτέ καμία καθυστέρηση ή πρόβλημα (περισσότερες από 1000 παραγγελίες).
Άμεση εξυπηρέτηση & πλήρη ενημέρωση.
Και άμεση ενημέρωση για κακόβουλες χρήσης καρτών στο δίκτυο της.
-
Μάλιστα!
-
Το test site της eurobank θυμάμαι από παλιά ότι μαμακίζεται λίγο και μερικές φορές δεν λειτουργεί κιόλας. Στο live φαντάζομαι δεν θα έχετε πρόβλημα.
-
καμμια σχεση το τεστ με το κανονικο πανελ, η μερα με την νυχτα
-
περισσότερες από 1000 παραγγελίες
τα κονόμισες για τα καλά εσύ! ;D
-
περισσότερες από 1000 παραγγελίες
τα κονόμισες για τα καλά εσύ! ;D
Να είναι καλά το Elxis + Eshop. Τι να σας πω είμαι μπροστά από τους βασικούς εισαγωγής τον εμπορευμάτων.