Elxis CMS Forum
Ελληνικό Forum => Γενικά Θέματα για το Elxis CMS => Topic started by: thanasis on August 28, 2011, 12:36:55
-
Καλησπέρα,
Επιτρέψτε μου να μοιραστώ μια σκέψη.
Το elxis, δημιουργεί αυτόματα το html title (εννοώ αυτό που βρίσκεται μέσα στο head ), είτε από τον Tίτλο της αυτόνομης σελίδας, είτε από τον τίτλο της σελίδας και το όνομα κατηγορίας στην οποία ανήκει.
Δε θα ήταν χρήσιμο εάν υπήρχε και η δυνατότητα custom html title σε κάθε σελίδα περιεχομένου, όπως υπάρχει για τα meta description και meta keywords; Να συμπληρώνεται μεν αυτόματα, αλλά να παρέχεται η δυνατότητα να τροποποιείται εντελώς.
-
Καλησπέρα Θανάση.
Ουσιαστικά αυτό που ρωτάς είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο από εσένα. Το Elxis δεν βάζει περιεχόμενο στον τίτλο του εκάστωτε html document που δημιουργεί από μόνο του. Απλώς έχει ορισθεί συγκεκριμένη δομή στον τίτλο του κάθε document ανάλογα των περιπτώσεων.
Συγκεκριμένα :
- Στα αντικείμενα περιεχομένου ορίζει <title> : Τίτλος Αντικείμενου Περιεχομένου - Τίτλος Κατηγορίας που ανήκει
- Ενώ στις αυτόνομες σελίδες ορίζει <title> : Τίτλος Αυτόνομης σελίδας.
Όλα αυτά μπορείς να τα ορίσεις εσύ. Μπορείς να το αλλάξεις αν αλλάξεις τον τίτλο του άρθρου σου.
-
Συγκεκριμένα :
- Στα αντικείμενα περιεχομένου ορίζει <title> : Τίτλος Αντικείμενου Περιεχομένου - Τίτλος Κατηγορίας που ανήκει
- Ενώ στις αυτόνομες σελίδες ορίζει <title> : Τίτλος Αυτόνομης σελίδας.
Μα ακριβώς αυτό λέω. Να είναι διαφορετικό το <title> από το Τίτλο Αντικείμενου Περιεχομένου.
-
Και ποιος ο λόγος ;
-
To <title> και ο Τίτλος Αντικειμένου εξυπηρετούν εντελώς διαφορετικά πράγματα.
Η επιλογή της κειμενογράφησης ενός Τίτλου Αντικειμένου θα πρέπει να γράφεται βάσει του "μηνύματος" που θες να περάσεις στον αναγνώστη.
Το <title> δεν εμφανίζεται μέσα στο site, αλλά το περιεχόμενό του επηρεάζει το SEO.
Για παράδειγμα, μπορεί να θέλει κάποιος να βάλει ως Τίτλο Αντικειμένου: "Προσιτή πολυτέλεια", αλλά να θέλει να βελτιστοποιήσει τη συγκεκριμένη σελίδα για το: "Φθηνά Έπιπλα".
Η άποψη ότι στο SEO, το <title> και το <h1> μιας σελίδας πρέπει να συμπίπτουν, δεν έχει καμιά ισχύ.
Αντίθετα, το να υπάρχουν οι λέξεις κλειδιά που μας ενδιαφέρουν στο <titlte> (και στα meta description και meta keywords) έχει σαφέστατα μεγαλύτερη βαρύτητα. Φυσικά, σε συνδυασμό με όλα υπόλοιπα που απαιτούνται για το SEO.
Σε κάθε περίπτωση, αν υπήρχε αυτή δυνατότητα σε ένα CMS, ίσως για κάποιους να ήταν περιττό, πιστεύω όμως ότι δε θα ήταν κακό.
-
Οι spiders σκανάρουν περιεχόμενο και όχι μεμονωμένα πράγματα : Τίτλος , h1 κτλ. Αν ο τίτλος σε σχέση με το περιεχόμενου αυτού διαφέρει κινδυνεύεις να σβηστείς από τον Χάρτη της αναζήτησης. Ένα CMS που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει προνοήσει σε ορισμένα θέματα πριν τον διαχειριστή για τον διαχειριστή.
Το ξέρεις ότι για την βελτιστοποίηση : "Φθηνά έπιπλα" έχουμε warning λόγω μικρής έκτασης χαρακτήρων. Πέρα από αυτό οι 2 λέξεις αυτές χρησιμοποιούνται κατά κόρων από πολλές ιστοσελίδες οπότε συγκυρίες παραμέτρων θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα-σειρά αναζήτησης.
-
Οι spiders σκανάρουν περιεχόμενο και όχι μεμονωμένα πράγματα : Τίτλος , h1 κτλ.
Δεν είπα πουθενά ότι σκανάρουν μεμονωμένα πράγματα, ούτε είπα ότι δεν παίζει ρόλο ΟΛΟ το περιεχόμενο της σελίδας. Το αντίθετο.
Αν ο τίτλος σε σχέση με το περιεχόμενου αυτού διαφέρει κινδυνεύεις να σβηστείς από τον Χάρτη της αναζήτησης.
Τί εννοείς:
Α) το <title> σε σχέση με το contentheading (στη περίπτωση του elxis)? ή
Β) το <title> σε σχέση με το όλο το περιεχόμενο της σελίδας (texts, links και ένα σωρό άλλα)?
Στη περίπτωση Β (χαμηλό density του <title> σε σχέση με το πλήρες κείμενο, κ.λπ), εννοείται ότι δε θα έχεις καλά αποτελέσματα κατάταξης. Όμως εγώ δεν μίλησα για κάτι τέτοιο.
Υπάρχουν εκατομμύρια σελίδες που δεν περιέχουν ούτε μία λέξη από το <title>, οπουδήποτε μέσα στο <body>, και είναι ευρετηριασμένες κανονικότατα από τις μηχανές αναζήτησης.
Όπως υπάρχουν και σελίδες που το <title> είναι διαφορετικό από τον εμφανή τίτλο της σελίδας και έχουν και άριστες κατατάξεις στα οργανικά αποτελέσματα. Φυσικά, γιατί έχουν εφαρμόσει παράλληλα και ένα σωρό άλλες πρακτικές βελτιστοποίησης.
Σβήσιμο από την Google πάντως δεν υπάρχει σε καμία από τις δύο περιπτώσεις. Εκτός αν εννοείς κάτι άλλο, επομένως sorry γιατί δε το κατάλαβα.
Ένα CMS που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει προνοήσει σε ορισμένα θέματα πριν τον διαχειριστή για τον διαχειριστή.
Συμφωνώ... γι' αυτό χρησιμοποιώ το Elxis!!!!!!!!!! ;)
Το ξέρεις ότι για την βελτιστοποίηση : "Φθηνά έπιπλα" έχουμε warning λόγω μικρής έκτασης χαρακτήρων. Πέρα από αυτό οι 2 λέξεις αυτές χρησιμοποιούνται κατά κόρων από πολλές ιστοσελίδες οπότε συγκυρίες παραμέτρων θα επηρεάσουν το τελικό αποτέλεσμα-σειρά αναζήτησης.
Ναι το ξέρω. Βέβαια δεν είναι error, αλλά μή προτεινόμενο. Τουλάχιστον επίσημα. Το παράδειγμα που έγραψα ήταν εντελώς τυχαίο.
Αλλά αυτό που αναφέρεις (short title) δεν εξασφαλίζεται ούτε ή άλλως από το CMS. Αντίθετα, εαν υπήρχε η δυνατότητα που αναφέρω, θα μπορούσε κανείς ακόμα και να αυξήσει το <title>, χωρίς να επηρεάσει τον τίτλο που βλέπει ο επισκέπτης. Να μια ακόμα εφαρμογή!
Και μια διευκρίνηση για να μη παρεξηγηθώ: Η δυνατότητα που πρότεινα ΔΕΝ ΙΣΧΥΡΙΖΟΜΑΙ σε ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ πως από μόνη της μπορεί να βελτιστοποιήσει μια ιστοσελίδα. Προς Θεού!