Elxis CMS Forum
Ελληνικό Forum => Γενικά Θέματα για το Elxis CMS => Topic started by: vasilis3 on July 05, 2010, 17:54:31
-
Καλησπέρα σε όλους
Γνωρίζει κανείς πως μπορούμε να δημιουργήσουμε A/B TEST με το γνωστό websiteoptimizer της google στο eshop και στο elxis γενικότερα?
Πχ 2 διαφορετικά ‘add to cart’ buttons? ή ακόμη και home page?
-
Γιατί να κάνεις κάτι τέτοιο;; ::) ???
-
δεν είναι τόσο εύκολο... πρέπει να να αναθέσεις διαφορετικό tpl για Α και Β αλλά δεν μπορεί να γίνει αυτό ταυτόχρονα αφού δεν μπορείς να έχεις πολλαπλές εγκαταστάσεις του eshop...
μπορείς να παιξεις με τις γλώσσες ή με διαφορετικές ωρες της μέρας αλλά το τεστ δεν θα είναι και πολύ αξιόπιστο!
-
Δύσκολα υλοποιήσιμο και όχι και τόσο accurate data. Όπως το σκεπτόμουν πάνω – κάτω.
Plan b λοιπόν πατροπαράδοτα αλλάζεις αυτό που θέλεις και περιμένεις τα ‘Monthly’ analytics για τα συμπεράσματα!
- Supernet το optimizing είναι αναμφίβολα μια δύσκολη και διαρκής ‘μάχη’ διότι απλά κανείς δεν γνωρίζει με σιγουριά τι ‘δουλεύει’ καλύτερα οπότε αν έχεις περισσότερα εργαλεία είναι πιθανό να βγάλεις γρηγορότερα και πιο σωστά αποτελέσματα. Το amazon για παράδειγμα έχει αλλάξει τουλάχιστον 15 διαφορετικά buttons κατά καιρούς και ας πουλάνε εκατομμύρια προϊόντα… κάτι ξέρουν!
Thanx Παίδες...
-
@vasilis3 για το Amazon μην μπερδεύεις το Optimization με το Marketing !!!
-
Γενικά μη μπερδεύει το Optimization με το Marketing !!! ;)
-
η 'δοκιμή' - βελτιστοποίησης και ο τρόπος που ένα πχ κουμπί, το σχήμα του ,ή το positioning ανταποκρίνονται δεν είναι marketing (αν και δεν είναι και πάρα πολύ μακριά μιας και στοχεύει στο να αυξήσει το conversion rate) .
Δεν το αλλάζουν για να promo-ταρουν κάτι. Ούτε για να λανσάρουν νέα μόδα, να δημιουργήσουν νέες τάσεις, να φέρουν ακόμη περισσότερο traffic κοκ Με όλα αυτά ασχολείται πράγματι ένα τμήμα marketing & promotion (τεχνικές όπως τα 4p Product → Promotion → Price → Placement) το σωστό προϊόν στη σωστή τιμή στο κατάλληλο target group με το κατάλληλο promotion κλπ
Γενικά όλα τα παραπάνω αλληλοσυνδέονται …
Δεν υπάρχει λογική optimization χωρίς στόχους marketing…